Masterclass Proiecte Rezidențiale

Modul dezvoltatori

Probabil mulți dintre voi v-ați confruntat cu următoarea întrebare:”Ar trebui să procedez ALTFEL, dacă proiectul meu rezidențial este în faza de construcție în comparație cu cel anterior lansat?”

Acest ”ALTFEL”, vă garantez că face diferența între un proiect de succes și unul cu rezultate slabe sau sigur nu cele pe care vi le doreați. Cu siguranță, veți spune că într-adevăr există ceva diferențe ce marchează pașii strategici cum ar fi prețul în acea zonă, facilități, compartimentare etc.; însă, ceea ce vă voi prezenta eu este cu totul ALTFEL. Este la un alt nivel încă din primul punct al derulării unui proiect rezidențial.

Preț: 347.00 EURO
Valideaza

Ce obții din modulul dedicat dezvoltatorilor?

Iată câteva chestiuni ce vă vor ajuta să vindeți la parametrii pe care vi-i doriți proiectele rezidențiale în funcție de două faze importante: faza de pre-lansare/construcție și faza vânzării unui proiect deja lansat; și pe care le voi detalia și desigur, voi oferi și material-suport în implementarea acestora:

  • Este sau nu nevoie de consultant care să te ajute cu mix de apartamente, de suprafețe, strategia de vânzări ,prețuri de vânzare, layout-ul apartamentelor.
  • Ce anume trebuie să urmărești când vine vorba de analiza de piața – primul pas în conturarea strategiei
  • Ce proiecte se anunță în piață, care este competiția directă și indirectă.
  • Layout-ul apartamentelor reprezintă unul din TOP 3 decizii de achiziții a clienților finali. Așadar, ce anume îți asigură succesul unui layout perfect pentru proiect să fie vandabil.
  • Care sunt factorii decizionali în realizarea strategiei de preț ce pot influența decizia de achiziție.
  • Cum să-ți setezi prețurile în mod realist pentru a te asigura că vei avea vânzări și proiectul full sold out.
  • Cum îți gândești politica de discount, cea de avans în funcție de tipul de proiect, tipul de finanțare etc.
  • Când este oportun să iei în calcul modalitatea de rate la dezvoltator.
  • Promisiunile de vânzare cum pot fi realizate astfel încât să asigure garanția unui client fericit.
  • Care este softul CRM perfect pentru a răspunde cerințelor voastre (și mai multe detalii accesând sesiunile 1 to 1).
  • Importanța procedurilor de lucru – colectarea lead-urilor, follow-up-ul, raportarea – cum vi le creați și vă asigurați de un flux continuu, constant și performant.
  • Ce presupune crearea și implementarea unui program de fidelizare și ce beneficii îți asigură în faza de pre-lansare a proiectului.
  • Cum mențineți și vă asigurați că echipa de vânzări funcționează la cote maxime/performante.
  • Când este oportun să ai o echipă internă de specialiști și când să apelezi la serviciile unei agenții imobiliare.
  • Cum aplici corect strategia de marketing a unui proiect și implicit necesitatea alegerii unei agenții de marketing online – obținere de noi lead-uri, fidelizare etc.
  • Importanța construirii imaginii brand-ului care să te diferențieze de concurență, implicit cum să crești awareness-ul proiectului.